۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

از اين جهان هرگز، هيچ سهمی نداشته‌ام

از اين جهان هرگز، هيچ سهمی نداشته‌ام.

اقرار به شفایِ اين جراحتِ مشترک
غير ممکن است،
اقرار به رازِ سَر به مُهرِ اين قصه
غير ممکن است.

من حرفی نخواهم زد
خوابی نخواهم ديد
کاری نخواهم کرد.

از آن همه حادثه
من هرگز چيزی به ياد نخواهم آورد.
شما
گريستنِ بی‌دليل در آستينِ خويش را
از من گرفته‌ايد.

باران پشتِ پنجره نيز
سعی می‌کند پنهان و پوشيده ببارد.
من از اول می‌دانستم
اقرار به دانايیِ اين دقيقه دروغ است
اقرار به احتمالِ آسايش و آدمی دروغ است
آدمی هرگز به آرامشِ آسمان نخواهد رسيد.

حالا نديده‌ام بگيريد،
بگذاريد برگردم جايی که سال‌ها پيش، سال‌ها پيش ...!

                                               سید علی صالحی

دانلود با صدای رســــــــــتار - Download

۳ نظر:

  1. عالی ودلنشین....
    اولین پستت مبارک

    پاسخحذف
  2. تازشم من زودتر این پستتو خوندم اما نمیشد نظر بدم هرچند نظراممم زیاد مهم و حیاتی نیست اما خو دل که دارمو و برات تنگ میشه تازه صداتم خیلی قشنگه میدونستی چون قبلا بهت گفته بودم

    پاسخحذف